Politica de garanție

Politica de Garanții – Hi-Tech Robo

Ultima actualizare: noiembrie 2025

Operator: SC Smartphone Repair SRL, denumită comercial Hi-Tech Robo
Sediul: Piatra Neamț, România
Punct de lucru: Iași, România
Telefon: 0758 991 010
E-mail: contact@hitechrobo.ro
Site: www.hitechrobo.ro

Articolul 1. Obiectul politicii

1.1. Prezenta politică reglementează condițiile de acordare a garanției pentru lucrările de service și piesele înlocuite în cadrul activității Hi-Tech Robo.

1.2. Scopul acesteia este de a asigura clienților servicii corecte, transparente și conforme cu legislația în vigoare – în special Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, precum și O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

Articolul 2. Durata garanției

2.1. Toate lucrările de service efectuate de Hi-Tech Robo beneficiază de garanție de 12 luni pentru piesele înlocuite și manoperă.

2.2. Pentru lucrări de întreținere sau curățare, perioada de garanție este de 30 de zile calendaristice.

2.3. Pentru piesele de schimb achiziționate separat, fără montaj în service, garanția este cea oferită de producător.

Articolul 3. Condițiile de acordare a garanției

3.1. Garanția este valabilă doar în baza documentelor emise de Hi-Tech Robo: factura fiscală, fișa de service și certificatul de garanție (dacă este cazul).

3.2. Condițiile de acordare a garanției includ: utilizarea echipamentului în condiții normale, lipsa intervențiilor neautorizate, integritatea sigiliilor și utilizarea pieselor compatibile.

3.3. Hi-Tech Robo își rezervă dreptul de a verifica echipamentul înainte de aprobarea garanției pentru a constata cauza defecțiunii.

Articolul 4. Situații care duc la pierderea garanției

Garanția este anulată în următoarele cazuri:

  • intervenții efectuate de persoane neautorizate;
  • deteriorări mecanice cauzate de șocuri, umezeală, praf excesiv sau coroziune;
  • defecte provocate de supratensiune electrică sau utilizare incorectă;
  • utilizarea robotului în afara condițiilor recomandate de producător;
  • modificări software neautorizate sau lipsa documentelor de garanție.

Articolul 5. Procedura de acordare a garanției

5.1. Clientul trebuie să prezinte produsul în service însoțit de documentele aferente.

5.2. Hi-Tech Robo efectuează o diagnosticare tehnică pentru a determina dacă defecțiunea face obiectul garanției.

5.3. Dacă defecțiunea este acoperită, reparația se efectuează fără costuri suplimentare.

5.4. Dacă nu este acoperită, clientul este informat despre cauză și costurile aferente.

Articolul 6. Timpul de remediere

6.1. Termenul de remediere a unei defecțiuni aflate în garanție este de maximum 15 zile calendaristice.

6.2. În cazuri excepționale, termenul poate fi extins cu informarea clientului.

Articolul 7. Limitarea răspunderii

7.1. Hi-Tech Robo nu răspunde pentru pierderea datelor din memoria robotului.

7.2. Garanția nu acoperă consumabile precum perii, filtre, role, lame sau mopuri.

7.3. Nu se garantează compatibilitatea pieselor montate cu accesorii provenite din surse terțe.

Articolul 8. Responsabilități și legislație

8.1. Politica de garanție Hi-Tech Robo respectă Legea nr. 449/2003, O.G. nr. 21/1992 și O.U.G. nr. 34/2014.

8.2. Litigiile apărute vor fi soluționate pe cale amiabilă sau de instanțele competente din Iași.

Contact

Hi-Tech Robo
Operat de SC Smartphone Repair SRL