Termeni și Condiții

Termeni și Condiții – Hi-Tech Robo

Ultima actualizare: noiembrie 2025

Operator: SC Smartphone Repair SRL, denumită comercial Hi-Tech Robo
Sediul: Piatra Neamț, România
Punct de lucru: Iași, România
CUI: RO38906657
Telefon: 0758 991 010
E-mail: contact@hitechrobo.ro

Articol 1. Obiectul

1.1. Prezentul document stabilește termenii și condițiile în care Operatorul oferă servicii de diagnostic, reparație și întreținere pentru roboți de aspirare, roboți de spălat geamuri, roboți pentru tuns iarbă și roboți umanoizi.

1.2. Sunt definite și condițiile de utilizare a site-ului hitechrobo.ro, inclusiv modalitățile de comandă și comunicare între părți.

1.3. Prin accesarea site-ului sau trimiterea unui robot în service, Clientul declară că a citit, înțeles și acceptat prezentele condiții.

Articol 2. Definiții

  • 2.1. Operator – SC Smartphone Repair SRL / Hi-Tech Robo;
  • 2.2. Client – persoană fizică sau juridică ce beneficiază de serviciile Operatorului;
  • 2.3. Serviciu – activitatea de diagnostic, reparație, întreținere, calibrare și testare a roboților;
  • 2.4. Site – platforma online hitechrobo.ro;
  • 2.5. Contract – acordul dintre Operator și Client pentru prestarea serviciilor solicitate.

Articol 3. Domeniul de activitate

3.1. Operatorul desfășoară activitate de service profesionist pentru roboți inteligenți, incluzând: diagnostic electronic (plăci, senzori, baterii), calibrare motoare/actuatoare, înlocuire componente, testare finală și livrare prin curier.

3.2. Serviciile sunt realizate de personal calificat, folosind echipamente de testare și piese compatibile sau originale.

Articol 4. Încheierea contractului

4.1. Contractul se consideră încheiat în momentul confirmării comenzii de către Operator.

4.2. Clientul va fi informat asupra prețului estimativ, termenului de execuție și modalităților de plată.

4.3. Serviciile pot fi furnizate la sediul Operatorului sau prin ridicare și livrare prin curier, conform acordului părților.

Articol 5. Condiții de prestare a serviciilor

5.1. Fiecare robot este supus unui diagnostic inițial; intervenția începe doar după acordul explicit al Clientului.

5.2. Termenul de execuție variază între 3 și 10 zile lucrătoare, în funcție de complexitate și de disponibilitatea pieselor.

5.3. Clientul este responsabil pentru ambalarea corespunzătoare a echipamentului în caz de transport prin curier.

5.4. Operatorul nu este răspunzător pentru deteriorările survenite în timpul transportului efectuat de terți.

Articol 6. Garanție

6.1. Operatorul acordă garanție de 12 luni pentru piesele înlocuite și manoperă, în condițiile utilizării normale.

6.2. Garanția nu acoperă defecte cauzate de șocuri mecanice, umezeală, supratensiune, intervenții neautorizate sau utilizare necorespunzătoare.

6.3. Garanția este valabilă doar pe baza facturii și a fișei de service emise de Hi-Tech Robo.

Articol 7. Dreptul de retragere și retur

7.1. Conform OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță în termen de 14 zile calendaristice, fără motiv.

7.2. Excepțiile sunt cele prevăzute la art. 16 din OUG 34/2014 pentru produse sigilate ce nu pot fi returnate după desigilare din motive de igienă.

7.3. Pentru serviciile de reparație, dreptul de retragere încetează după începerea prestării serviciului cu acordul Clientului.

7.4. Procedura de retur include notificare scrisă, ambalare conform instrucțiunilor, expediere în termenul legal și rambursare conform legislației.

Articol 8. Protecția datelor cu caracter personal

8.1. Operatorul respectă Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR).

8.2. Datele personale sunt colectate și prelucrate doar pentru procesarea comenzilor, comunicarea cu Clientul și emiterea documentelor fiscale.

8.3. Datele pot fi transmise terților doar atunci când acest lucru este necesar executării serviciului (curieri, procesatori de plăți).

Articol 9. Limitarea răspunderii

9.1. Operatorul nu răspunde pentru pierderea datelor din memoria roboților.

9.2. Operatorul nu este responsabil pentru întârzierile provocate de lipsa pieselor, erori ale furnizorilor sau ale serviciului de curierat.

9.3. Operatorul nu răspunde pentru daune indirecte sau colaterale generate de nefuncționarea temporară a echipamentului.

Articol 10. Lege aplicabilă și litigii

10.1. Relațiile dintre Client și Operator sunt reglementate de legislația română: Legea 363/2007, OUG 34/2014 și Legea 365/2002.

10.2. Litigiile vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, de instanțele competente din Iași.

Articol 11. Dispoziții finale

11.1. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentele Termeni și Condiții fără notificare individuală, modificările fiind publicate pe site.

11.2. Dacă o prevedere este declarată nulă, restul dispozițiilor rămân în vigoare.

11.3. Utilizarea site-ului hitechrobo.ro implică acceptarea necondiționată a termenilor și condițiilor.